SIKÇA SORULAN SORULAR VE CEVAPLARI



1)      Birden fazla kişiye uygulayabilir miyiz?
a.       Evet
2)      Sevgilim varken uygulayabilir miyim?
a.       Evet
3)      Şu an adı konmamış bir flörtümüz var. O ben onu düşününce arıyor. Kalp kalbe karşı bir durumumuz var açılması için yapabilir miyim?
a.       HAYIR. Ters tepme ihtimali yüksek.
4)      Şu an sevgiliyiz yine olur mu?
a.       Evet olur, 13 numaralı kuralları uygula etkinliklerden sert olanları yapma. Yani harekatı az şekerli uygula.
5)      10 sene önce ayrıldık uygulayabilir miyim? Hiç sevgili olmadık uygulayabilir miyim?
a.       Evet
6)      Sevgilisi var uygulayabilir miyim?
a.       Etik bulmuyorum ama kendinizce haklı sebepleriniz varsa uygulayabilirsiniz.
7)      Ben terk ettim ama uygulamak istiyorum.
a.       Etik bulmuyorum ama kendinizce haklı sebepleriniz varsa uygulayabilirsiniz. Bence siz arayın.
8)      Sürekli karşılaşıyoruz nasıl olacak?
a.       Bu durum tam tersine işimizi kolaylaştıran bir fırsat. O konuşursa konuşun, siz adım atmayın. İlgilenmeyin ama tripcan tavırlara girmeyin. Cool ve nötr olun. 13 numaralı kuralları oku.
9)      Harekat sürecinde; sürekli takip ettiğim canlı yayın, illa baktırmam gereken bir fal, ona vermem gereken bir hediye var. Yapabilir miyim?
a.       Hayır
10)   Ortak arkadaşlarım var onlarla da mı görüşmeyeyim?
a.       Yoo görüş sadece ondan bahsetme, bahsederlerse ilgisiz kal. Ayrıca onlara da salça olma cool davran onlar adım atsın.
11)   O da bana bu harekatı yapıyorsa ne yapayım?
a.       İnatlar savaşsın diye yapmadık bu harekatı biriniz adım atsın işte. Ya da iki inatçı keçi köprüde kalakalsın banane :D
12)   Diğer exi de aynı etkinliği yapıyorsa ne olacak?
a.       İyi olan kazansın.
13)   Ondan ufak bir adım geldi ne yapayım?
a.       Mesaja, aramaya geç dön ya da hiç açma.
b.       Hiç dönüş yapmazsan ve etkinliğe devam edersen her seferinde daha güçlü ve net adımlar atar.
c.       Adımlar romantikleşirse ona karşı boş olmadığını ama duygusal açıdan ona güvenmediğini ve çok kırgın olduğunu ne yapacağını bilmediğini söyle. Bu sayede o senin güvenini kazanmak için savaşacak.
d.       Aradığında sevindiğini söyle ama konuşurken konuyu uzatmaya çalışma, telefonu erken kapatan, buluşmadan erken kalkan taraf ol. (hafif pozitif pekiştireç ver ama gevşeme yani)
e.       Biraz gizemli ol görüşmeyeli neler yaptığını hemen anlatma
f.        Soru soran merak eden taraf o olsun.
g.       Asla o hediye almadan hediye alma
h.       Onu düşündüğünü çok belli etme. Hastaydın iyileştin mi, derslerini verdin mi gibi şeyler sorma.
i.         Kıskandırma, reddetme, köpek çekme. Yani ceylanı ürkütme.
14)   Wp grubundayız bir sürü arkadaşımız var, onda da çıkayım mı?
a.       Hayır çıkma. Ona yapacak bir şey yok.





Yorumlar

  1. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜM ETKİNLİKLER

Kölelikten Çıkış Harekatı / Kurallar

OLASI YAN ETKİLER / DİKKAT !!!