TÜM ETKİNLİKLER



1)      Her gün uygulayacağımız tek etkinlik saat 22:00’da Ajda Pekkan Bambaşka Biri dinlemek.


Daha iyi şarkılar olduğunu ben de biliyorum. Ama bu şarkıda 21 yıllık enerjim var. Benim enerjimi paylaşmak isteyenler bunu dinleyebilir.

Bunun dışındaki tüm etkinlikleri birer kez yapmanız yeterli. Eğer herhangi bir etkinlik çok hoşunuza giderse her gün yapabilirsiniz. Etkinlikleri sırasıyla her gün bir tane olmak üzere yapın.

2)      Spotify Listemizi paylaşıyorum. Arabesk, yıkık müzikler dinlemek ve random müzikler geldiği için radyo dinlemek yasak. İlla radyo dinleyeceğim zaten benim kanalımda öyle şeyler çalmaz diyorsanız da dinleyebilirsiniz tabii.

1.      Etkinliğimiz Can Aydoğmuş’un Bağ Koparma egzersizi.

2.  Etkinliğimiz:
Evrenle aşk yaşadığınızı hayal etmenizi rica ediyorum. Yer ve gök size aşıkmış. Yüzünüze değen güneş, hava ve su, bastığınız toprak size aşıkmış. Bu aşk bir sevgili aşkı gibi değil, size hayran olan ve ne isteseniz size verecek olan emrinize amade bir sevgilinin aşkı gibi EVRENDEN aşk aldığınızı düşünün. Bu hayali bugün aklınıza geldikçe kurun ve hayalin getirdiği olumlu histe en az 17 saniye kalın. Evren size aşık ve hayran olduğu içi an be an küçük süprizler yapıyor ve hediyeler yolluyor. Sizden sevildiğinizi anlamanız dışında hiçbir şey istemiyor. (Gün içinde olumlu işaret aramalısınız. Sevdiğiniz şarkının çalması, otobüsün erken gelmesi gibi süprizlerden evrenle aşkınızı kendinize kanıtlayın).
-
Bu etkinliği uygularken zorlanıyorsanız kendinizi yetersiz hissediyorsunuzdur. Uygulamaya devam edin ve elinizden gelenin en iyisini yapın. Yeterlidir.

3.      etkinliğimiz
Tüm gün boyunca her stalk atma, düşünme ya da adını anma isteği geldiğinde 3 kez “bu kime ait” diyoruz ardından bir rahatlama ve alan açılması hissedeceksiniz ve 3 kez “sahibine geri gönderiyorum” diyeceksiniz.

4.  etkinliğimiz
Gözlerinizi kapayın, mümkünse uzanın. Bir 5 dk exinize yoğunlaşın. Bu sürede acı çekerseniz daha iyi. Sonra içinizdeki tüm enerjinin ona geçtiğini hayal edin bu akışta 1-2 dakika kalın ve git gide rahatlamaya başlayın. Tamamen duygusal anlamda içinizin boşaldığını hissetmeye başladığınızda o halde 17 saniye kalın. Ardından mutlaka alan değiştirin hatta hareketli bir hale geçin ev işi falan bir şeyler yapın mod değiştirin yani. Yataktan çıkın.

5.  etkinliğimiz
Affetme Meditasyonu
Exinizi/platoniğinizi bir insan olarak sevdiğinizi, onun doğasına saygı duyduğunuzu düşünerek bu videoyu gözleriniz kapalı dinlemeniz yeterli.

6.  Etkinliğimiz
Kendinizi tam ve bütün hissetmenizi istiyorum. Hayatınızdaki olumlu durumlara odaklanın ve hayatınızda daha çok şey olsa güzel olur ama şu anda sahip olduğunuz her şeyle tamamsınız ve yeni bir şeye ihtiyacınız yok. Bu histe gün içinde kalabildiğiniz kadar kalmanızı istiyorum. Birileriyle konuşurken, bir şeyler okurken vs geri planda tam ve bütün hissetme duygusu var olmalı.
7.  Etkinliğimiz
Dışarı çıkın, bugün mutlaka dışarı çıkın ve dışarıda BU DÜNYA BABANIZIN EVİYMİŞ gibi yürüyün. Sürekli içinizden aynı kelimeyi tekrar edin.
8.  Etkinliğimiz
Gönül Dağı Meditasyonu
Bu meditasyon gece 03:30’da yapmanızı rica ediyorum. Uyuyup uyanıp, etkinliği yapıp geri uyumanız daha iyi olur.
Bu üst düzey biraz zor bir tekniktir, zararı olmasa da içinize sıcaklık getirirse bu yöntem uygulayın. Uzanın, gözlerinizi kapayın ve ilgili kişinin adını anmaya başlayın içinizden. Bunu yaparken kalbinizden onun kalbine bir yol olduğunu düşünün. Git gide (5 dk içinde) kalbinizde sıcaklık ve bir akış hissetmeye başlayacaksınız. Bu esnada aslında “kalpten kalbe bir yol vardır görülmez” durumunu hissediyoruz. Eğer dediğim trans durumuna geçerseniz harika. bir süre o histe kalın, ardından SERBEST BIRAKIN! Git gide uykunuz açılana kadar serbest bırakın yaklaşık 5 dk yeterli olacaktır.

9. Etkinliğimiz
Bugün geçmişte tüm yaşadığımız her şeyi affetmeye ayırıyoruz. Tamamen affetmek için çok uzun bir zamana ihtiyaç var. alttaki videoyu izleyebilirsiniz. Kart çekiyor fakat teröpatik bir video.
10. etkinliğimiz
Bu etkinlik hayatımızdaki aşk olasılıklarına bilinçsiz red vermemizi ortadan kaldıracak.
11. etkinliğimiz
Bu etkinlik enerji seviyemizi arttıracak.
12. etkinliğimiz
Gün içinde sürekli içinizden “izin veriyorum” demenizi rica ediyorum.
13. etkinliğimiz
383 kez söylüyoruz: “Ruhumun ruhuna aktığı bu yolda nasibim neyse razıyım.”
14. etkinliğimiz
Alttaki kelimeyi 40 kez tekrarlıyoruz:
“İlişkilerde köle-efendi ikileminin kalkması ve beklenen kişiden adım gelmesi için domino etkisi talep ediyorum, kanat çırpan tüm kelebeklere selam olsun

15. Etkinliğimiz
Sabah saatlerinde 09:00’dan önce bu videoyu yapıyoruz ve ardından uyumuyoruz. Kahvaltı falan edin.
16. Etkinliğimiz
İzin vermenin mutlu olmanın önünde biz duruyorsak eğer alttaki video işe yarayacak.
17. Etkinliğimiz
Mucizelere kendimi açıyorum diyoruz. Aklımıza her geldiğinde. Mucize kelimesine odaklanın içinizde mucize duygusunu olabildiğince hissedin olumlu hissi yakaladığınızda o duyguda 17 saniye kalın.
Etkinlikler bu kadar son 4 gün hoşunuza giden eski etkinliklerden birilerini yapabilirsiniz.


Yorumlar

  1. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1--2--3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to push
    STEP 2. Add PUSH BUTTON traffic (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to start making money???

    Click here to start running the system

    YanıtlaSil
  2. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil
  3. Buradaki herkese DR WALE'in kaderimi nasıl değiştirdiğini anlatmak istiyorum. Neredeyse on beş yıldır bir otomobil şirketinde pazarlamacı olarak çalışıyordum ve belirli bir meslektaşım ev satın alırken faturalarımı ödemek için zar zor komisyon aldım. Onun hakkında kafam karıştı çünkü herkes onun ne kadar komisyon aldığını kıskanıyordu. Neyin yanlış olduğunu anlamadım çünkü işimde iyiydim ve yaptığı ekstra onu farklı kılan hiçbir şey yoktu ve neredeyse beş yıl boyunca ona kendimi ifade etme cesaretini toplayamadım. Bir gün beni gezdirirken ona bazı ipuçları vermesi için yalvardım ve ondan bir şeyler öğrenmeyi tercih ettim ama o işte daha iyi olduğumu söyledi ve bu da kafamı daha da karıştırdı çünkü belli ki o daha iyiydi. Birçok konuşmadan sonra, kendisine iyi şanslar büyüsü yapan DR WALE hakkında bilgi verdi ve bu onu istisnai yapan şeydi. Bana onun bağlantısını verdi ve onunla konuşmamı ve benden ne yapmamı isterse onu yapmamı istedi. Yedi ay oldu ve ilk evimi yeni aldım ve ikiz kızlarımı üniversiteye gönderecek kadar para biriktirdim. Paramparça ve evsizdim ve bu kadar yakında bir evim olacağını asla hayal edemezdim. Teşekkürler DR WALE. Ondan yardım isteyin ve izniyle doğrudan iletişim numarasını WhatsApp / Viber : +2347054019402 VEYA E-posta : drwalespellhome@gmail.com bırakıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kölelikten Çıkış Harekatı / Kurallar

OLASI YAN ETKİLER / DİKKAT !!!