ENERJİNİZİ POZİTİFLEŞTİRMEK VE SÜRECİ HIZLANDIRMAK İÇİN YAPABİLECEKLERİNİZ



1)      Her gün duş almak. Bir litre suyun içine çeyrek çay bardağı elma sirkesi ve bir çay kaşığı kaya tuzu koyun çalkayın. Duş bitiminde başınızdan aşağı dökün.
2)      Evdeyken bile bakımlı olun. En sevdiğiniz parfümü sıkın.
3)      Evde adaçayı tütsüsü yakın her gün.
4)      Günde bir bardak kefir için.
5)      Normalde olduğunuzdan daha hareketli olmaya çalışın.
a.       Evi temizleyin, spor yapın, dans edin, arkadaşlarınızla görüşün, kitap okuyun. Yapın işte bir şeyler.
6)      Kendinizde merkezlenin. Kendinizi değerli ve dönülmeye değer hissedin.
7)      Onu ve kendinizi affedin. Genel affetme çalışmaları yapın. İnternette affetme ile ilgili meditasyonlar bolca var. ben kendi önerimi etkinlikler bölümünde paylaşayacağım.


Yorumlar

  1. If you're attempting to lose pounds then you absolutely need to try this totally brand new tailor-made keto meal plan.

    To produce this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are efficient, suitable, price-efficient, and satisfying.

    From their grand opening in January 2019, 100's of individuals have already completely transformed their figure and health with the benefits a smart keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-proven ones provided by the keto meal plan.

    YanıtlaSil
  2. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil
  3. Buradaki herkese DR WALE'in kaderimi nasıl değiştirdiğini anlatmak istiyorum. Neredeyse on beş yıldır bir otomobil şirketinde pazarlamacı olarak çalışıyordum ve belirli bir meslektaşım ev satın alırken faturalarımı ödemek için zar zor komisyon aldım. Onun hakkında kafam karıştı çünkü herkes onun ne kadar komisyon aldığını kıskanıyordu. Neyin yanlış olduğunu anlamadım çünkü işimde iyiydim ve yaptığı ekstra onu farklı kılan hiçbir şey yoktu ve neredeyse beş yıl boyunca ona kendimi ifade etme cesaretini toplayamadım. Bir gün beni gezdirirken ona bazı ipuçları vermesi için yalvardım ve ondan bir şeyler öğrenmeyi tercih ettim ama o işte daha iyi olduğumu söyledi ve bu da kafamı daha da karıştırdı çünkü belli ki o daha iyiydi. Birçok konuşmadan sonra, kendisine iyi şanslar büyüsü yapan DR WALE hakkında bilgi verdi ve bu onu istisnai yapan şeydi. Bana onun bağlantısını verdi ve onunla konuşmamı ve benden ne yapmamı isterse onu yapmamı istedi. Yedi ay oldu ve ilk evimi yeni aldım ve ikiz kızlarımı üniversiteye gönderecek kadar para biriktirdim. Paramparça ve evsizdim ve bu kadar yakında bir evim olacağını asla hayal edemezdim. Teşekkürler DR WALE. Ondan yardım isteyin ve izniyle doğrudan iletişim numarasını WhatsApp / Viber : +2347054019402 VEYA E-posta : drwalespellhome@gmail.com bırakıyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜM ETKİNLİKLER

Kölelikten Çıkış Harekatı / Kurallar

OLASI YAN ETKİLER / DİKKAT !!!