SIKÇA SORULAN SORULAR VE CEVAPLARI /3



1)      Benim devam ettiğim bir dua vardı ona devam edebilir miyim?
a.       Ya vedud gibi esmalar çekerek onu çağırmak düz telepatiye uygun. Ben size dua etmeyin diyemem devam edebilirsiniz. Ama bugüne dek yeteri kadar onu çağırdınız ve gelmediyse bu etkinlikte olduğunuzu sanıyorum.
b. ayrıca dua ederken çok zor imkansız bir şeyi ister gibi yalvarma enerjisiyle dua etmemeye çalışın. önce kendinizin hak ettiğine inanın, sonra Allah'tan dileyin (bence).
2)      Onu hayal edip imajinasyon çalışmaları yapmak kendime çağırmak gibi ritüellerim var devam edebilir miyim?
a.       Bizim sürecimizle uyumlu değil, seçim yapın.
3)      Telepati videolarıyla onu çağırma şeysi yapabilir miyim?
a.       Bizim sürecimizle uyumlu değil, seçim yapın.
4)      Harekat galiba ters çalıştı başka eski sevgilim döndü.
a.       Hayır bu çok iyi bir haber. Enerji alanın açıldığı için sana gelmek isteyenler kişiler gelmeye başladı. Yakında o da gelecektir.
5)      Kısmetim açıldı yeni gelenlere şans vereyim mi yoksa harekat sonunu mu bekleyeyim?
a.       Flört edebilirsin etkinliğe de devam.


1)      Herkesinki döndü benimki niye dönmüyor yaaaa
a.       Dönüş haberlerini gördüğünüzde “maşallah, inşallah bana da olur” deyin. Süre önemli olmamakla birlikte 21 ya da 40 gün bu sürece şans vermenizi tavsiye ediyorum. Pozitif ve beklentisiz olmak önemli.

Yorumlar

  1. etkinlikleri her gün yapmak veya hepsini yapmak zorunlun mu?

    YanıtlaSil
  2. If you're looking to burn fat then you absolutely need to get on this totally brand new custom keto plan.

    To produce this keto diet service, licensed nutritionists, personal trainers, and professional cooks have united to provide keto meal plans that are productive, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their first launch in early 2019, hundreds of clients have already completely transformed their figure and health with the benefits a great keto plan can give.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto plan.

    YanıtlaSil
  3. Do you understand there's a 12 word sentence you can speak to your man... that will induce deep feelings of love and instinctual attraction to you deep within his chest?

    Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, cherish and look after you with all his heart...

    ====> 12 Words Will Fuel A Man's Desire Impulse

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will make him work better than before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, fueling this powerful impulse is so binding to achieving the best possible relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll immediately notice him open his heart and mind for you in such a way he never expressed before and he'll perceive you as the one and only woman in the world who has ever truly interested him.

    YanıtlaSil
  4. Gerçek büyüleriniz için teşekkürler efendim. Benim adım Zara Matteo. Bu gerçekten inanılmaz ve hayatımda hiç böyle bir şey yaşamadım. Sizinle tanışmadan önce, efendim, kocamı geri getirmek için mümkün olan her yolu denedim ama hiçbir şeyin benim için işe yaramadığını ve kocamın bana karşı çok fazla nefret beslediğini anladım. Eski kocamla tekrar bir araya gelme umudum olmadığını düşündüm. Ancak DR WHITE'ın başkalarına nasıl yardımcı olduğuna dair iyi yorumları okuduğumda, ona WhatsApp üzerinden bir mesaj göndermeye karar verdim: +17168691327. denemek ve bana söylediği her şeyi yaptım ve ona güvendim ve 48 saat içinde bana garanti verdiği için talimatlarını takip ettim ve tam o sırada eski sevgilim beni aradı. Efendim, şimdi her zamankinden daha mutluyuz. Her şey mükemmel ve çok doğal görünüyor! Özgün ve tartışılmaz büyüleriniz için çok teşekkür ederim efendim. işte yine e-postası:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Onu ayrıca Whatsapp'tan da yapabilirsiniz:
    +17168691327

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜM ETKİNLİKLER

Kölelikten Çıkış Harekatı / Kurallar

OLASI YAN ETKİLER / DİKKAT !!!