SIKÇA SORULAN SORULAR VE CEVAPLARI /2


1)      Bir kere baktım bozulmuş mudur?
Bozulma diye bir şey yok. Sadece harekattan verim alma ihtimalin düştü.
2)      Keşfette önüme çıktı, arkadaşım benden habersiz bana fotosunu yolladı. Biri bana zorla fal baktı. Bozulmuş mudur?
Hayır.
3)      Düşünmeye engel olamıyorum hatta daha çok düşünür oldum.
Düşünmek yasak değil. Başlangıçta daha çok düşünmek normal 3. Günden sonra azalacaktır.
Düşünmeyi azaltmak için ona mektup yazıp yakabilirsin. Ya da aksiyon, macera romanı vs okuyabilirsin. Dizi izleyebilirsin. Beynini oyala yani.
4)      Harekat sürecinde beni engelledi, sildi, başkasıyla sevgili oldu ne yapmalıyım?
Stalklamasaydın görmezdin. Boşuna enerjini çaldırdın. Böyle şeyler olup tersine dönebiliyor, son güne kadar devam etmeni tavsiye ediyorum.
5)      Harekat sürecinde sürekli acıklı şeyler paylaşmaya başladı galiba işe yarıyor.
Stalklamasaydın görmezdin. Boşuna enerjini çaldırdın. Sana direkt adım gelmeden gevşeme. Bir post atıyorlar kaç kişi üstüne alıyor belli değil.
6)      Etkinlikleri yapıyorum ama yapamıyormuşum gibi hissediyorum.
Kaygı çalıştırıyorsun, yapıyorsun olmuş bil. Kimileri hayal kurmada iyi değildir, herkesin tarzı farklıdır. Eminlik hissini kalbinde hissetmeye çalış.
7)      Hem serbest bırak diyorsun hem de bir sürü kural var bu etkinlik yüzünden daha çok düşünür oldum. Sence burada bir zıtlık yok mu?
Bu etkinlik Şubat 2020 itibariyle 2 kez uygulandı ve %30 sonuç aldı. En az %10 da yeni sevgili buldu. Etkinliğe güven. Ayrıca tam anlamıyla telepatik bağı kesmek mümkün değildir biz olabildiğince azaltmaya çalışıyoruz.
8)      Stalk yapmayı durduramıyorum.
Köleliğe devam benden bu kadar😊
9)      Sence döner mi?
Geleceği ancak Allah bilir ama dediklerimi yaparsanız ya tamamen unutacaksınız ya da size dönecek.
10)   Ben unutma gibi bir ihtimali asla kabul etmiyorum sadece dönsün istiyorum.
Bu saplantılı enerjidir, bu enerji halinde kalırsan dönmeyebilir.
11)   Ben hiç bahsemiyorum ama etrafımdaki herkes habersiz şekilde bahsetmeye başladı?
Evrenin çelme takmasına direnirsen bu iyi bir işaret. Evren senin kararlılığını test ediyor enerji dengesi senin lehine dönmek üzere. Gevşemezsen döner.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜM ETKİNLİKLER

Kölelikten Çıkış Harekatı / Kurallar

OLASI YAN ETKİLER / DİKKAT !!!